Trajnost

Skrb za okolje je del poslovne strategije družbe Škoda Auto. Kot del globalno povezanega sveta prevzemamo svoj del odgovornosti za varovanje okolja in prihodnje generacije. Škoda si prizadeva proizvajati vozila, ki so čim bolj prijazna do okolja. V celotnem razvojnem procesu se trudimo, da bi z najnovejšimi tehnologijami v čim večji meri zmanjšali porabo goriva in emisije škodljivih snovi.

Ničelne emisije

Pri vseh naših produktih in rešitvah za mobilnost si prizadevamo pustiti čim manjši vpliv na okolje v celotnem življenjskem ciklu, in sicer od pridobivanja surovin do konca njihove življenjske dobe, da bi ohranili ekosisteme nedotaknjene in pozitivno vplivali na družbo. Temelj za naše ravnanje je skladnost z okoljskimi predpisi, standardi in prostovoljnimi zavezami.

Pri vseh naših produktih in rešitvah za mobilnost si prizadevamo pustiti čim manjši vpliv na okolje v celotnem življenjskem ciklu, in sicer od pridobivanja surovin do konca njihove življenjske dobe, da bi ohranili ekosisteme nedotaknjene in pozitivno vplivali na družbo. Temelj za naše ravnanje je skladnost z okoljskimi predpisi, standardi in prostovoljnimi zavezami.

Osredotočeni smo na štiri prednostna področja delovanja

Podnebne spremembe

Zavezani smo k spoštovanju Pariškega sporazuma o podnebnih spremembah. Naš cilj je do leta 2050 postati podnebno nevtralno podjetje. Do leta 2025 želimo skupne emisije toplogrednih plinov v življenjskem ciklu osebnih vozil in lahkih gospodarskih vozil zmanjšati za 30 % v primerjavi z letom 2015. Aktivno prispevamo k prehodu na obnovljive vire energije v celotnem življenjskem ciklu.

Viri

Prizadevamo si za čim večjo učinkovitost virov in spodbujamo pristope krožnega gospodarstva na področju materialov, energije, vode in rabe zemljišč. Do leta 2025 nameravamo zunanji vpliv proizvodnje na okolje (CO₂ energija, voda, odpadki, hlapne organske spojine) na vozilo zmanjšati za 45 % v primerjavi z letom 2010.

Kakovost zraka

Spodbujamo električno mobilnost, da bi lokalno izboljšali kakovost zraka. Do leta 2025 naj bi delež baterijskih električnih vozil v naši ponudbi znašal med 20 in 25 %. Do leta 2030 pa naj bi delež električnih vozil v voznem parku znašal vsaj 40 %.

Okoljska skladnost

Z uvedbo in spremljanjem učinkovitih sistemov upravljanja, ki zajemajo vpliv naših rešitev za mobilnost na okolje v vseh fazah življenjskega cikla, si prizadevamo postati zgled sodobnega, transparentnega in uspešnega podjetja v smislu integritete.

Podnebne spremembe

Zavezani smo k spoštovanju Pariškega sporazuma o podnebnih spremembah. Naš cilj je do leta 2050 postati podnebno nevtralno podjetje. Do leta 2025 želimo skupne emisije toplogrednih plinov v življenjskem ciklu osebnih vozil in lahkih gospodarskih vozil zmanjšati za 30 % v primerjavi z letom 2015. Aktivno prispevamo k prehodu na obnovljive vire energije v celotnem življenjskem ciklu.

Viri

Prizadevamo si za čim večjo učinkovitost virov in spodbujamo pristope krožnega gospodarstva na področju materialov, energije, vode in rabe zemljišč. Do leta 2025 nameravamo zunanji vpliv proizvodnje na okolje (CO₂ energija, voda, odpadki, hlapne organske spojine) na vozilo zmanjšati za 45 % v primerjavi z letom 2010.

Kakovost zraka

Spodbujamo električno mobilnost, da bi lokalno izboljšali kakovost zraka. Do leta 2025 naj bi delež baterijskih električnih vozil v naši ponudbi znašal med 20 in 25 %. Do leta 2030 pa naj bi delež električnih vozil v voznem parku znašal vsaj 40 %.

Okoljska skladnost

Z uvedbo in spremljanjem učinkovitih sistemov upravljanja, ki zajemajo vpliv naših rešitev za mobilnost na okolje v vseh fazah življenjskega cikla, si prizadevamo postati zgled sodobnega, transparentnega in uspešnega podjetja v smislu integritete.

Zelena prihodnost

Zelena proizvodnja
Zeleni produkti
Zelena maloprodaja
Škoda Kodiaq Scheinwerfer Detailansicht

Od skupno 1,55 milijona m³ vode, ki smo jih porabili lani, nam je uspelo reciklirati 42 % vode.

Trajnostni razvoj

Trajnostni razvoj in varovanje okolja sta bistveni del poslovne strategije Škoda.

Družbena odgovornost

Družbena odgovornost je bistveni del podjetniške kulture Škoda Auto.