O varnosti električnih vozil kroži veliko neresničnih informacij. Resnica je, da so ta vozila zahvaljujoč najsodobnejši tehnologiji prav tako varna kot običajni modeli.
Da, električna vozila uporabljajo visokonapetostne sisteme. Vendar so sodobne tehnologije zasnovane tako, da zanje med vožnjo oziroma polnjenjem ne obstaja tveganje električnega udara.
Polnjenje v dežju, uporaba avtopralnice in celo poplavljanje električnega vozila ne pomenijo tveganja. Vse električne komponente so povsem zaščitene, kar zagotavlja popolno varnost.
Nevarnost požara v električnem vozilu je enako majhna kot v vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem.
Naši inženirji posebno pozornost posvečajo preprečevanju preobremenjenosti sistema za shranjevanje energije. Dovršena varnostna tehnika zmanjšuje tveganje električne oziroma toplotne preobremenitve.
Vsi pomembni prikazi v električnem vozilu, kot so temperatura baterije, stanje polnjenja in drugi sistemi, se stalno nadzorujejo, da se zagotovi kar največja varnost.
Pri Enyaqu iV in Enyaqu Coupé iV je zagotovljena zmogljivost več kot 70 % prvotne zmogljivosti baterije v obdobju 8 let ali do prevoženih 160.000 km (kar nastopi prej). Škoda v tem obdobju jamči tudi brezplačno popravilo napak na visokonapetostnih baterijah.
Naše baterije za električna vozila so optimalno izolirane in nameščene v podvozju vozila, kjer so dobro zaščitene.
Enyaq iV je na poskusnem trčenju Euro NCAP prejel najvišjo oceno: pet zvezdic.
V primeru trčenja se električni deli naših električnih vozil v milisekundah avtomatsko odklopijo od baterije.
Ker se baterija pri trčenju avtomatsko izklopi, so potniki in druge osebe (npr. reševalci) zaščiteni pred električnim udarom.
Ker se baterija nahaja v podvozju vozila, se baterijski sklop ne poškoduje niti ob deformaciji karoserije.
Škoda podpira specializirana usposabljanja za gasilce ter zagotavlja posebne informacije in reševalne kartice, ki gasilcem pomagajo pri ravnanju z električnimi vozili, udeleženimi v nezgodah.