Baterija in varnost

Če želite izvedeti več o baterijah in varnosti električnih vozil, ste na pravem mestu.

Varnost pri vsakodnevni uporabi električnega vozila

O varnosti električnih vozil kroži veliko neresničnih informacij. Resnica je, da so ta vozila zahvaljujoč najsodobnejši tehnologiji prav tako varna kot običajni modeli.

Varnost pri delu z visoko napetostjo

Da, električna vozila uporabljajo visokonapetostne sisteme. Vendar so sodobne tehnologije zasnovane tako, da zanje med vožnjo oziroma polnjenjem ne obstaja tveganje električnega udara.

Varna tudi, ko je mokro

Polnjenje v dežju, uporaba avtopralnice in celo poplavljanje električnega vozila ne pomenijo tveganja. Vse električne komponente so povsem zaščitene, kar zagotavlja popolno varnost.

Požarna varnost

Nevarnost požara v električnem vozilu je enako majhna kot v vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem.

Varnost pri delu z visoko napetostjo

Da, električna vozila uporabljajo visokonapetostne sisteme. Vendar so sodobne tehnologije zasnovane tako, da zanje med vožnjo oziroma polnjenjem ne obstaja tveganje električnega udara.

Varna tudi, ko je mokro

Polnjenje v dežju, uporaba avtopralnice in celo poplavljanje električnega vozila ne pomenijo tveganja. Vse električne komponente so povsem zaščitene, kar zagotavlja popolno varnost.

Požarna varnost

Nevarnost požara v električnem vozilu je enako majhna kot v vozilih z motorjem z notranjim zgorevanjem.

Zaščita pred preobremenitvijo

Naši inženirji posebno pozornost posvečajo preprečevanju preobremenjenosti sistema za shranjevanje energije. Dovršena varnostna tehnika zmanjšuje tveganje električne oziroma toplotne preobremenitve.

Stalni nadzor

Vsi pomembni prikazi v električnem vozilu, kot so temperatura baterije, stanje polnjenja in drugi sistemi, se stalno nadzorujejo, da se zagotovi kar največja varnost.

Zaščita pred preobremenitvijo

Naši inženirji posebno pozornost posvečajo preprečevanju preobremenjenosti sistema za shranjevanje energije. Dovršena varnostna tehnika zmanjšuje tveganje električne oziroma toplotne preobremenitve.

Stalni nadzor

Vsi pomembni prikazi v električnem vozilu, kot so temperatura baterije, stanje polnjenja in drugi sistemi, se stalno nadzorujejo, da se zagotovi kar največja varnost.

Panoramadach des Škoda Fabia von oben
Proces, ki se nikoli ne konča

Idealni življenjski cikel baterije sestavljajo štiri faze: Proizvodnja, uporaba v vozilu, sekundarna uporaba baterije in recikliranje. Za več informacij o posameznih fazah kliknite spodaj.

Kako dolgo zdrži baterija v električnem vozilu

Pri Enyaqu iV in Enyaqu Coupé iV je zagotovljena zmogljivost več kot 70 % prvotne zmogljivosti baterije v obdobju 8 let ali do prevoženih 160.000 km (kar nastopi prej). Škoda v tem obdobju jamči tudi brezplačno popravilo napak na visokonapetostnih baterijah.

Nasveti za vzdrževanje baterije

Panoramadach des Škoda Fabia von oben
Poskrbite, da vaša baterija ostane v dobrem stanju

Baterije za električna vozila so zasnovane tako, da zdržijo čim dlje. Vendar lahko k njihovi čim daljši življenjski dobi prispevate tudi sami. Kliknite spodnjo povezavo in si preberite nekaj osnovnih nasvetov.

Varnost visokonapetostne baterije v primeru nezgod

Žal se nezgodam včasih ne morete izogniti. Kljub temu z našimi vozili iV zagotavljamo kar največjo varnost za vse potnike in druge udeležence v prometu.

Zaščita baterije

Naše baterije za električna vozila so optimalno izolirane in nameščene v podvozju vozila, kjer so dobro zaščitene.

Ocena na testu: pet zvezdic

Enyaq iV je na poskusnem trčenju Euro NCAP prejel najvišjo oceno: pet zvezdic.

Varnost v primeru nezgod

V primeru trčenja se električni deli naših električnih vozil v milisekundah avtomatsko odklopijo od baterije.

Zaščita baterije

Naše baterije za električna vozila so optimalno izolirane in nameščene v podvozju vozila, kjer so dobro zaščitene.

Ocena na testu: pet zvezdic

Enyaq iV je na poskusnem trčenju Euro NCAP prejel najvišjo oceno: pet zvezdic.

Varnost v primeru nezgod

V primeru trčenja se električni deli naših električnih vozil v milisekundah avtomatsko odklopijo od baterije.

Zaščita pred električnim udarom

Ker se baterija pri trčenju avtomatsko izklopi, so potniki in druge osebe (npr. reševalci) zaščiteni pred električnim udarom.

Zaščita pred deformacijami

Ker se baterija nahaja v podvozju vozila, se baterijski sklop ne poškoduje niti ob deformaciji karoserije.

Ali ste vedeli?

Škoda podpira specializirana usposabljanja za gasilce ter zagotavlja posebne informacije in reševalne kartice, ki gasilcem pomagajo pri ravnanju z električnimi vozili, udeleženimi v nezgodah.

Zaščita pred električnim udarom

Ker se baterija pri trčenju avtomatsko izklopi, so potniki in druge osebe (npr. reševalci) zaščiteni pred električnim udarom.

Zaščita pred deformacijami

Ker se baterija nahaja v podvozju vozila, se baterijski sklop ne poškoduje niti ob deformaciji karoserije.

Ali ste vedeli?

Škoda podpira specializirana usposabljanja za gasilce ter zagotavlja posebne informacije in reševalne kartice, ki gasilcem pomagajo pri ravnanju z električnimi vozili, udeleženimi v nezgodah.