Preberite več o storitvah Škoda Connect in kako jih lahko izkoristite v vsakdanjem življenju.
Ali morate v novem vozilu aktivirati storitve? Je veljavnost vaših storitev Škoda Connect potekla?
Niste prepričani, katere storitve so na voljo v vašem vozilu Škoda?
Storitve so razdeljene na logične tematske pakete. Ne glede na to, ali želite več možnosti infotainment sistema, enostavnejše vzdrževanje tehničnega stanja vozila ali dostop do svojega vozila Škoda na daljavo.
Storitve so razdeljene na logične tematske pakete. Ne glede na to, ali želite več možnosti infotainment sistema, enostavnejše vzdrževanje tehničnega stanja vozila ali dostop do svojega vozila Škoda na daljavo.
Vsa novo proizvedena vozila so opremljena s storitvijo eCall, ki v primeru nezgode hitro pokliče pomoč.
Glavna naloga klica v sili je takojšnja pomoč. Klic v sili se aktivira takoj, ko senzorji javijo resno nezgodo. Vozilo vzpostavi zvočno in podatkovno povezavo s posebno centralo za klic v sili in sporoči potrebne informacije. Vzpostavi se glasovni klic in stranka je deležna pomoči do prihoda reševalcev.
Te brošure so na voljo pri vašem partnerju Škoda. Vsebujejo kodo, ki jo lahko v spletni trgovini Škoda Connect zamenjate za letno licenco in je alternativa prejšnjim načinom plačila za podaljšanje licence (PayPal, Mastercard/Visa, bančno nakazilo). Aktiviranje poteka v spletni trgovini Škoda Connect pod > Storitve, aplikacije in funkcije > »Imam kodo za podaljšanje«.
S povsem novo aplikacijo MyŠkoda lahko upravljate svoje vozilo kadar koli in kjer koli. Tako lahko na primer preverite stanje napolnjenosti baterije in celo oddaljeno upravljate funkcije polnjenja ali spremljate stanje različnih delov vozila. Zdaj na voljo za Enyaqa, za druge modele v kratkem na voljo.
S pametnim telefonom lahko kjer koli in kadar koli dostopate do vseh uporabnih funkcij vozila. Tako lahko na primer prikažete parkirno lokacijo vozila, upravljate ogrevanje mirujočega vozila ali preverite, ali je vaše vozilo Škoda zaklenjeno in ali so vsa okna zaprta. Z mobilno aplikacijo MyŠkoda Essentials imate svoje vozilo vedno pod nadzorom.
Razširite svoj infotainment sistem z eno od naših dodatnih aplikacij za infotainment sistem in dodajte novo dimenzijo svojim potovanjem!
Če imate vprašanja o storitvah Škoda Connect, se obrnite na našo podporo z naslednjimi kontaktnimi podatki.
Telefon: 00800 80 247 247
E-Mail: [email protected]
Več informacij o storitvah Škoda Connect in njihovih prednostih preberite tukaj.
Škoda Connect vključuje storitve Care Connect in Infotainment Online. Za uporabo storitev Škoda Connect je treba s podjetjem Škoda AUTO, a.s. na spletu skleniti ločeno pogodbo. Da bi lahko uporabljali storitve celotno veljavnost pogodbe, je treba vozilo registrirati na portalu Škoda Connect (www.skoda-connect.com) ali v aplikaciji MyŠkoda v 90 dneh po prevzemu vozila. Funkcija klica v sili je brez registracije aktivirana že ob prevzemu vozila.
Razpoložljivost storitev se lahko razlikuje glede na državo ter model in opremo vozila Škoda. Storitve so na voljo za sklenjeni čas veljavnosti pogodbe, pri čemer lahko med časom veljavnosti pogodbe pride do vsebinskih sprememb. Uporaba storitev Infotainment Online je možna le z navigacijskim sistemom Škoda. Odvisno od modela in opreme vozila Škoda sta lahko potrebna dodaten internetni dostop in podatkovni paket, kar lahko povzroči dodatne stroške. Storitev Care Connect (oddaljeni dostop) upravljate z aplikacijo MyŠkoda, za kar potrebujete pametni telefon (iOS ali Android) z internetnim dostopom. Upoštevajte, da podjetje Škoda AUTO ne more zagotoviti enake razpoložljivosti za uporabo storitev Škoda Connect v vseh državah in to zaradi razvoja teh tehnologij, zlasti mobilnega telefonskega omrežja. Morebitne tehnološke spremembe lahko privedejo do trajne nerazpoložljivosti.
Podrobnejše informacije o storitvah Škoda Connect najdete pri vašem partnerju Škoda in na spletni strani https://www.skoda.si/povezljivost/skoda-connect.