Gre za nagrado, s katero Škoda nagrajuje najboljše marketinške akcije te znamke na trgih, kjer je prisotna. Med preko 70 prijavljenimi akcijami z vsega sveta je tako v eni od petih kategorij slavila tudi Škoda Slovenija. Ta je pred dvema letoma takšno priznanje že dobila, in sicer za kampanjo Moja Škoda, ki so jo prav tako zasnovali in izvedli v agenciji PM, poslovni mediji.
»Ko je Škoda predstavila novo identiteto znamke, vključno s svežo vizualno podobo, in posodobljeno komunikacijsko strategijo, smo se znašli pred izzivom: kako sicer lokalizirano, a vendarle globalno, za vse trge enako oglasno kampanjo dopolniti s projektom, ki bi nagovoril in aktiviral Škodino na novo definirano ciljno skupino t. i. sodobnih raziskovalcev v Sloveniji? V tej ciljni skupini smo kmalu identificirali številno, hitro rastočo in angažirano kolesarsko skupnost, ki Dirko po Franciji šteje za najpomembnejši športni dogodek leta in strastno spremlja potek vseh etap. In ker je Škoda že 20 let glavni partner Toura, je bilo hitro jasno, kaj moramo storiti: treba je v Francijo!« pojasnjuje skrbnik naročnika pri agenciji PM Boštjan Sukič in dodaja: »Zavedali smo se, da bo lahko naša komunikacija učinkovita, samo če bo zares pristna.Vloga znamke Škoda je torej lahko bila le v tem, da skrbno izbranim posameznikom omogoči potrebne komunikacijske kanale, sredstva in priložnosti ter jim ob upoštevanju natančno določenih temeljnih pravil prepusti ustvarjanje vsebin.«
V ciljni skupini so tako identificirali in angažirali štiri skrbno izbrane posameznike. Antea in Uroš Bitenc ter Alja Skrt in Mihael Žgajnar niso le Instagram vplivneži, temveč tudi navdušeni raziskovalci vsega novega, popotniki in kolesarji.
»Škoda Slovenija, naš dolgoletni naročnik, je prepoznala potencial takšne komunikacije in nam omogočila, da smo naše »poročevalce« opremili z električnim vozilom Škoda Enyaq Sportline 80 4x4 skupaj s strešnim šotorom in nosilci za kolesa, dobili pa so tudi ekskluziven dostop do VIP-dogodkov in dogajanja v zakulisju. Njihove objave so tako lahko ponudile svojevrsten vpogled v ozadje Dirke po Franciji, kakršnega gledalec televizijskih prenosov sicer nikoli ne dobi.«
Instagram kot glavni komunikacijski kanal kampanje #ŠkodaNaTouru so v agenciji PM dopolnili z vsebinami na spletni strani, Facebook profilu in YouTube kanalu znamke Škoda v Sloveniji ter poskrbeli tudi za ustrezno oglaševanje objav. Tako so zagotovili celovito pokritost na Instagramu, kampanji dodali potreben kontekst in jo razširili tudi na nova občinstva.
Prevzem Škodinega profila na Instagramu se je začel 1. julija in končal 24. julija 2023, v tem času pa je bilo na njem skupaj ustvarjenih preko 400 različnih vsebin, od tega kar 374 Storyjev. Te je dopolnjevalo več kot 60 različnih kosov vsebin na drugih kanalih.