Več kot 200 tisoč proizvedenih Enyaqov

Škoda je dosegla pomemben mejnik pri uresničevanju svoje strategije e-mobilnosti: izdelanih je bilo že 200 tisoč vozil Enyaq in Enyaq Coupé.

Jubilejni avtomobil je bil beli Enyaq Coupé Sportline, ki je s tekočega traku zapeljal 16. februarja. V aktualnem modelskem letu je bil Enyaq deležen nadaljnjih izboljšav, med drugim zmogljivejših in učinkovitejših pogonov, še večjega dosega, hitrejšega polnjenja ter nove programske opreme z nadgrajenim in bolj intuitivnim uporabniškim vmesnikom.

V prihodnje bo Škoda še poglobila svojo zavezanost e‑mobilnosti, saj je še v letošnjem letu na programu svetovna premiera novega modela Elroq. Ta popolnoma električni kompaktni SUV označuje začetek ambiciozne ofenzive, v okviru katere bo v prihodnjih letih predstavljenih šest novih električnih modelov, s katerimi bo Škoda dopolnila svojo ponudbo popolnoma električnih vozil.

Andreas Dick, član upravnega odbora družbe Škoda Auto, direktor proizvodnje in logistike: "Enyaq je vodilni model naše ofenzive e-mobilnosti; uspeh te modelske družine je dokaz, da smo s svojo strategijo na pravi poti. Lani je bila to četrta najbolje prodajana serija električnih vozil v Evropi, ki je dosegla rekordno globalno prodajo 81.700 vozil, kar je 52,1 % več kot leta 2022. Ta dosežek potrjuje našo zavezo, da bomo v prihodnjih letih razširili ponudbo električnih vozil na šest novih modelov. Naši ambiciozni cilji so dosegljivi - zaradi strokovnih kompetenc našega kolektiva in zaradi našega 'simply clever' pristopa, ki zagotavlja nemoten prehod v novo obdobje e-mobilnosti."

Enyaq: pionir Škodine električne prihodnosti

Z modelom Enyaq je Škoda Auto začela ofenzivo e-mobilnosti, saj je bila to prva Škodina modelska serija, zasnovana na modularni platformi za električna vozila (MEB) koncerna Volkswagen. Za vzpostavitev vzporedne proizvodnje modelov s platformo MEB in modelov z motorjem z notranjim zgorevanjem s platformo MQB je Škoda investirala 32 milijonov evrov v preureditev in prilagoditev proizvodne linije v svoji matični tovarni v Mladi Boleslav. V letu 2023 je podjetje izdobavilo 81.700 primerkov popolnoma električnega SUV-ja, kar je 52,1 % več kot leto prej. Ne le da deluje brezemisijsko, Enyaq tudi do kupcev pride z nevtralno ogljično bilanco.

Izboljšave družine Enyaq za modelsko leto 2024

Na Češkem sta modela Enyaq in Enyaq Coupé osvojila četrtino tržnega deleža električnih vozil, kar pomeni, da je to najbolj priljubljena serija električnih vozil na Škodinem domačem trgu. Z več kot 17-odstotnim tržnim deležem je Enyaq vodilni tudi na Slovaškem, medtem ko je v Estoniji, na Finskem, v Avstriji in Švici drugi najbolje prodajani baterijski električni model.

Modelsko leto 2024 prinaša pomembne izboljšave: modeli Enyaq 85, 85x in RS bodo dobili močnejše in učinkovitejše elektromotorje na zadnji premi ter novo različico programske opreme, ki omogoča bolj intuitiven uporabniški vmesnik. Te posodobitve skupaj z drugimi tehničnimi izboljšavami izboljšujejo doseg, optimizirajo učinkovitost polnjenja in omogočajo predgretje baterije za boljšo zmogljivost polnjenja na polnilnicah za enosmerni tok. Največji doseg družine Enyaq je več kot 560 kilometrov pri različici SUV in več kot 570 kilometrov pri različici Coupé, pri čemer se je čas polnjenja baterije z 10 na 80 % pri obeh različicah skrajšal na manj kot 30 minut.

Škodina zaveza e-mobilnosti

Škoda si prizadeva za razvoj svoje strategije e-mobilnosti, za kar bo do leta 2027 investirala 5,6 milijarde evrov. Poleg tega je podjetje decembra 2023 z vzpostavitvijo nove proizvodne linije povečalo kapacitete proizvodnje baterij za platformo MEB na 1.500 enot dnevno. Z letošnjim prihodom popolnoma električnega modela Elroq se bo Škodina ponudba baterijskih električnih vozil razširila, saj češki avtomobilski proizvajalec vstopa v ključni segment kompaktnih baterijskih električnih SUV-jev.