Škoda odslej s ChatGPT

Škoda bo v svojo glasovno asistentko Lauro integrirala chatbot (pogovornega robota) ChatGPT, ki temelji na umetni inteligenci. Ta pomemben korak bo izboljšal izkušnjo v vozilu mnogim strankam in jim olajšal vsakodnevno življenje.

Korist od te nove funkcije bodo imela Škodina vozila na osnovi platform MEB GP in MQB EVO. Ljudje bodo tako lahko med vožnjo dostopali do obsežne baze podatkov umetne inteligence, vsebina pa jim bo prebrana.

Novi pogovorni robot bo skupaj z najnovejšo generacijo infotainment sistemov na voljo sredi leta 2024, in sicer v izbranih različicah Škode Enyaq, v novi generaciji modelov Škoda Superb in Kodiaq ter v posodobljenem modelu Škoda Octavia.

Klaus Zellmer, izvršni direktor Škoda Auto, pravi: "Obogatitev glasovne pomoči z umetno inteligenco naredi iz naših avtomobilov še boljšega vsakodnevnega spremljevalca. Vozniki in potniki bodo imeli med vožnjo enostaven, verbalen dostop do zakladnice znanja. Integracija ChatGPT v našo glasovno asistentko Lauro je tako najnovejši način, kako Škoda prilagaja napredno tehnologijo za to, da izboljša izkušnjo vožnje. Za voznika je vse prostoročno, varnost podatkov pa ostaja naša prioriteta. Prepričan sem, da bodo stranke znale ceniti to sodobno novo funkcijo."

Nove funkcije za izboljšano doživetje v vozilu

Laura bo imela tako različne nove sposobnosti, ki daleč presegajo prejšnje glasovne ukaze. Laura se lahko uporablja, na primer, za nadzor infozabavnega sistema, navigacije in klimatske naprave ter za odgovarjanje na splošna vprašanja. Odslej bo umetna inteligenca zagotavljala dodatne informacije pri odgovarjanju na vprašanja, ki to presegajo. To lahko še kako pride prav med vožnjo: prineslo bo obogatitev pogovorov, razjasnjevanje odprtih vprašanj, interakcija v intuitivnem jeziku, prejemanje informacij o vozilu in veliko več - popolnoma brez uporabe rok, torej varno za voznika in potnike.

Zaščita podatkov kot prioriteta

Postopek ostaja preprost: Lauro akrtivirate z izgovorjenim "Okej, Laura" ali z ustrezno tipko na volanu. Če Škodin sistem sam ne more oziroma ne zna odgovoriti na zahtevo, se ta anonimno posreduje umetni inteligenci. ChatGPT nima dostopa do podatkov o vozilu ali do osebnih informacij. Vse interakcije se takoj po obdelavi zahteve izbrišejo, kar zagotavlja najvišji standard varstva podatkov.