"Elroq je mejnik v našem portfelju BEV, prvi od prihajajočih šestih novih popolnoma električnih modelov, po uspešnem Enyaqu in Enyaq Coupéju," poudarja Škodin predsednik Klaus Zellmer.
V tem razredu predstavlja električno alternativo Škodi Karoq z motorjem z notranjim zgorevanjem. V hierarhiji električnih vozil znamke Škoda se bo Elroq uvrstil med Enyaq in prihajajoči mestni križanec Epiq.
Elroq je prvi Škodin avtomobil, ki je uteleša povsem nov slog oblikovanja, t.i. Modern solid. "Njegov funkcionalen, minimalističen in čist videz izžareva pristnost in robustnost, s čimer ohranja prepoznavne Škodine oblikovne značilnosti, ki so zaščitni znak naše znamke," opisuje glavni oblikovalec Oliver Stefani.
Značilen element novega oblikovalskega jezika je nova maska hladilnika Tech Deck Face, ki vsebuje radar in sprednjo kamero ter elegantno nadaljuje novo obliko žarometov. Že osnovna različica avtomobila uporablja tehnologijo LED, LED matrični žarometi s 36 posameznimi svetlobnimi segmenti pa bodo na voljo kot opcija. Napis Škoda na maski motorja je še ena od novosti.
Novi oblikovalski slog je prisoten tudi v notranjosti. Naslon za glavo ima grafiko v slogu nove korporativne identitete znamke; voznik bo užival v 5,3-palčni digitalni instrumentni plošči, infozabavni sistem pa ima 13-palčni zaslon na dotik.
Elroq ponuja 470 litrov prostora v prtljažniku, pri zloženih zadnjih sedežih pa ta naraste do 1.580 litrov. Tudi tokrat bo avtomobil ponujal vrsto Simply Clever rešitev ter pametne odlagalne prostore s prostornino do 48 litrov. Opcijske funkcije vključujejo nov žep za shranjevanje polnilnega kabla in nastavljivo polico za pakete v prtljažniku. Zanimiva novost je tudi koda QR, ki kupca popelje do pregleda opreme in razpoložljivih funkcij njegovega avtomobila ter mu omogoči ogled video navodil za uporabo nekaterih pametnih rešitev.
V tehničnem smislu je Škoda Elroq bližnji sorodnik družine Enyaq in temelji na isti platformi MEB. Elroq bo na voljo v skupno štirih različicah pogonskega sklopa: Elroq 50 ima baterijo s 55 kWh in elektromotor s 125 kW, ki poganja zadnjo os. Elroq 60 ima baterijo s 63 kWh in elektromotor s 150 kW, Elroq 85 pa baterijo z 82 kWh in elektromotor z 210 kW. Elroq 85x ima enako kapaciteto baterije ter štirikolesni pogon in 220 kW moči.
V ciklu WLTP bo imel Elroq doseg več kot 560 kilometrov z enim polnjenjem. Hitro polnjenje od 10 % do 80 % pa bo pri vseh različicah vzelo manj kot 28 minut. Polnjenje doma, na primer z uporabo enega od Škodinih wallboxov z močjo do 11 kW, lahko traja od 5,5 do 8 ur pri največji moči, odvisno od izvedbe.
Serijsko je na voljo tudi vrsta varnostnih in asistenčnih sistemov. Med novostmi sta uporaba podatkov v oblaku za izboljšanje delovanja sistema Travel Assist in napredne funkcije za lažje parkiranje. Elroq bo na primer omogočal parkiranje na daljavo in naučeno parkiranje. Le-ta vozniku omogoča, da vozilo nauči parkirati na petih lokacijah, pri čemer je največja razdalja do 50 metrov. Avtomobil lahko manevre na tej poti izvaja popolnoma samodejno in celo na daljavo prek aplikacije MyŠkoda. Aplikacija mimogrede omogoča tudi enostavno polnjenje s pomočjo storitve Powerpass ali nadzor polnjenja iz domače polnilne postaje.
Vožnje za novinarje z zamaskiranim vozilom Škoda Elroq so potekale v nizozemski prestolnici Amsterdam. Izbira lokacije ni bila naključna. Nizozemska je tradicionalni trg za znamko Škoda ki je v zadnjih letih tam doživela velik uspeh. Nizozemski trg je znan tudi po visokem deležu prodaje električnih in elektrificiranih vozil, ki predstavljajo več kot tretjino trga. Z več kot 200.000 polnilnimi postajami ima država tudi najgostejše omrežje polnilnih postaj v Evropi.Tudi zato je Škoda Enyaq tam uspešen, saj je Nizozemska dejansko tretji največji trg za ta model. Hkrati se nizozemski kupci zanimajo za cenovno dostopnejša električna vozila. To je velika priložnost za novega Elroqa in za Škodo nasploh, da razširi svojo bazo strank na Nizozemskem in tudi na splošno v Evropi.